Zapewniamy też usługi związane z opieką serwisową nad systemami naszych klientów.
Dokonując zakupu całego systemu sprzedaży u nas oferujemy specjalne warunki opieki dla klienta, m.in.:
- miesięczna darmowa pomoc (od daty zakupu/wdrożenia) w razie problemów lub korekty ustawień systemu
- usługi serwisowe z rabatem 50% jeżeli dotyczą zakupionych u nas urządzeń w okresie ich gwarancji
- usługi serwisowe świadczone w sposób ciągły, rozliczane na koniec miesiąca na podstawie obliczonego czasu, który potrzebny był do wykonania usługi
- usługi zarówno w miejscu prowadzenia działalności klienta jak i zdalnie (telefon/internet) w celu zapewnienia jak najszybszej pomocy
- usługi świadczone w standardowym czasie pracy serwisu (godz. 9-17) z możliwością wydłużenia czasu pomocy według ustaleń indywidualnych
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
Coraz częściej zdarza się nam pomagać w sytuacjach, gdy klient skorzystał z usług innych firm, które nie do końca posiadały doświadczenie we wdrożeniach poważnych systemów sprzedaży, gdzie problemy spowodowane są nieprofesjonalnym/nierozsądnym podejściem do wdrożenia i opieki. W takich przypadkach oczywiście zapraszamy do nas, przeanalizujemy możliwość udzielenia pomocy i ustabilizowania sytuacji w firmie.
Aby jednak zapobiec takim sytuacjom prosimy o wcześniejsze zastanowienie się, czy warto ryzykować straty w firmie przez dobór nieodpowiedniego "opiekuna" nad Państwa systemem. W takich sprawach również zapraszamy do nas.